close

好想趁自己仲記憶猶新,記錄低呢件人生大事。

11月29日預產期,因為今年仲有好多Annual Leaves要清,所以11月2日我開始放假了。

放假頭10日左右都忙得幾開心的,日日洗BB衫洗被鋪、整炒米茶、準備產後調理補品、玩fitball做產前運動、執走佬袋、落街散步、煲湯煮飯等,都好耐未試過D咁悠閒既生活。

但之後開始覺得悶了,又驚隨時作動,唔敢離開屋企附近,無得去街玩,就成日對住自己個肚問:「BB你想幾時出黎呀?媽咪ready架喇。」

一日一日咁等,都毫無動靜......我悶到拎個走佬袋出黎fine-tune左接近20次,老公仲問我:「成日話finalize個走佬袋,究竟幾時先finalize到?!」

11月26日,距離預產期只有3日,我開始有少少流啡了。少量流啡持續左兩日,但又未見紅未穿水未有陣痛,我繼續靜觀其變。

11月27日,老公公司夜晚Annual Dinner,O係博覽館好遠。我由前兩日開始就對住個肚講左好多次:「BB你唔好咁快出黎住呀,等埋Daddy Annual Dinner完左返黎先呀!媽咪自己一個入院好驚架!」

結果果晚12點左右,老公一返到屋企,我就見紅了。好神奇!BB好似聽得明咁。

隨即有輕微不規則的陣痛,我見陣痛只係好輕微,就唔入院住,拿拿臨同老公訓返陣覺先。

直至零晨4點幾,陣痛愈來愈密,大概10分鐘左右痛一次,而且開始感覺到真係痛,於是叫醒老公話不如入院啦。

我地起身刷牙洗臉食個早餐,老公驚我無力生,帶定兩隻蕉,拎埋個走佬袋,我地零晨5點幾坐的士出發去威爾斯醫院。

去到醫院產前病房,見到一排爸爸好眼訓咁坐曬O係病房出面等,我同老公講,一陣你唔洗怕悶,可以搵佢地吹水。

姑娘叫我老公去幫我辦入院手續,然後我就見姑娘做檢查。檢查完之後,就比套粉紅色睡衣我換,然後去搏機check BB心跳和陣痛。

完成之後安排左產前病房一個床位比我,但就吩咐我唔好攤晒D行李出黎,因為可能一陣要轉去候產室,咁我就淨係拎左對拖鞋和保溫杯出黎。

呢個時候因為未到中午探病時間,老公一直要坐出面等。

朝早8點左右開始派早餐,分左兩碗瘦肉粥比我,我驚自己無力生,將兩碗粥食晒。

醫生大約9點過黎幫我檢查,點知佢一黎,我就O係佢面前穿羊水,感覺到一陣暖流由下面湧出黎。醫生話我穿左羊水要24小時之內生,否則就要開刀,所以會睇情況一陣可能會幫我落催生藥。我聽到都想佢拿拿臨幫我落藥,因為我唔想再等,又好驚24小時自己生唔出要開刀。不過醫生話有D人對催生藥唔起作用,都有機會要開刀的。好驚驚...真係博一博...

我D朋友仲whatsapp話穿水之後好快生,估我朝早10點幾應該生左。

一直等到10點左右,都未有人黎同我落催生藥,我就問姑娘要等到幾時,姑娘話候產室未有位,要排隊...... 下?! 原來要排隊的..... 又開始擔心自己24小時之內生唔切......

而且好神奇地,自穿左羊水之後,陣痛比之前疏左又輕微左,大約20-30分鐘先痛一次。心諗真係死,咁落去點生得出...

好悶,自己行左出去走廊搵老公傾下計。其間有張病床被飛快推過走廊落產房,床上個媽媽捲縮住,全身震晒,一邊喊一邊叫,個姑娘叫個媽媽:「兩隻腳夾實!忍住!忍住!」場面好恐怖,我驚到心都離一離......

等到中午12點,終於到探病時間,老公可以入病房陪我。隔左一陣,好快有個姑娘過黎通知我候產室有位,宜家可以過去落催生藥,問我要唔要呢個位。我當然即刻話要啦,但要即刻過去,趕唔切食中午飯,於是攞今朝兩隻蕉出黎隊入個口度,然後去厠所換網褲,換換下個姑娘仲入黎厠所催我快D,心諗無啦啦又咁鬼快,追死人......

換完褲一出去就拎個走佬袋交比姑娘鎖locker。姑娘話我應該幾個鐘頭內都未生得,於是我叫老公返屋企休息下先,順便幫我拎個手提電話返去叉電,一陣下午5點半探病時間先再黎。

我跟姑娘過去對面候產室,呢度比產前病房乾淨俐落,不過每個床位都拉上布簾,又傳出唔同媽媽的慘叫聲,感覺好恐怖......

我問姑娘拎杯水,但原來佢話過左黎候產室就唔可以再飲水,下...死啦!早知頭先飲完先過黎!我話我真係好口渴,姑娘話咁我偷偷地拎一杯比你啦,點知佢拎左一杯勁細的,一啖就飲完 --!

安排左一個床位比我之後,就幫我搏機check BB心跳和陣痛,又幫我檢查度數,但話我一度都未開,真係灰......

下午1點左右,有醫生過黎,好後生的男醫生,唔知係咪實習,話會幫我人工穿水,因為我今朝的自然穿水未穿晒,穿晒水之後陣痛有機會密D可以快D生。

醫生用手指伸入去篤,伸到好入篤來篤去都篤唔到,乜料...我話好痛......之後有另一個助產士過來再篤,篤左一陣終於篤穿左,立即有一陣暖流湧出。

個助產士同我講,打後幾個鐘頭都會有羊水不停流出,佢地會觀察一陣先幫我落催生藥。

下午2點,我依然係一度都未開,陣痛又唔夠密,於是姑娘幫我落催生藥,係吊針插手背的。

下午2點半,我似乎對D藥有反應,陣痛開始黎料,不過都仲可以接受。用之前上堂學過的呼吸法忍耐住先,唔想咁快要求聞笑氣,驚遲D再痛既時候無其他方法止痛。

自己用意志力忍痛,一呼一吸的忍到3點左右,愈來愈痛了,我叫姑娘過黎幫我set笑氣比我聞,吸完個人係會有少少wing wing地。

下午3點半,似乎我真係好受催生藥,陣痛開始劇變了,已經變到每2-3分鐘痛一次,每次痛1分鐘,笑氣變得完全無效,吸完個人又一D都唔Wing,我叫姑娘過黎check下桶笑氣入面係咪無晒氣,姑娘又話有好多,叫我繼續吸......吸鬼吸馬,我試過吸同唔吸,痛既感覺係一模一樣,不過吸左心理上感覺好似好D,自欺欺人咁。

真係好痛,痛到典來典去,個口開始發出ee hm hm咁,下面又不斷流溫暖的血水、羊水,成個pat pat和背脊都濕晒。我嘗試幻想自己O係馬爾代夫的SPA,暖洋洋好舒服,想令自己好過D,但其實仲係好Q痛!

我又再叫姑娘過黎幫我檢查下我宜家開到幾多度,姑娘check左話我只開左兩度,聽到真係灰爆!咁死痛究竟要持續幾耐......

下午4點半,成個肚都絞住劇痛,我開始變得唔理智,呼吸法都唔係每次陣痛時做到,唯有雙手抓實欄杆......我再叫姑娘幫我睇下個笑氣桶入面係咪無晒笑氣,姑娘又話有,救命!我話點解我一D Wing既感覺都無,姑娘話人人受藥反應唔同,我話我就快頂唔住啦......><

下午5點,痛到飛起,感覺似10級M痛+10級急屎痛,因為度數未開夠,感覺似10級急屎但又要忍實唔比你痾咁,每一下劇烈陣痛之後都有餘震,全身抖震!我叫姑娘過黎幫我睇下開到幾多度,但佢話我應該仲有排,所以唔幫我檢查,等6點鐘醫生過黎時先幫我檢查。我再厚顏無恥咁叫佢幫我check下桶笑氣究竟有無氣!姑娘又話有...點解一D止痛功效都無?!呢刻我真係好想死,好後悔無揀私家開刀!

附近床位的媽媽個個慘叫得好恐怖,我唔敢叫,因為怕蝕左道氣一陣生唔出,所以好努力咁死忍。

我已經痛到唔知自己可以點,雙手抓緊床兩邊的欄杆,每一下陣痛黎既時候我都深呼吸一大啖、痛到側埋一邊、雙腳夾實、頭狂仰後,好似屍變咁。

應該就快到探病時間,好想快D見到老公,等心靈上有D安慰,但同時又唔想比佢見到我宜家呢個咁核突既屍變衰樣,我諗我老公從來都未見過我咁核突,真係好傷心.......

下午5點半,終於到探病時間,老公黎左,佢坐O係我側邊,我苟延殘喘咁同佢講:「我.....好痛...好痛......你...千祈....唔好掂我.....」我真係痛到癲左,痛到唔可以比任何人掂我身體任何一個部分。

姑娘過黎幫我check胎心機,我無晒力咁同佢講:「可...唔可以...幫我...check下...我...宜家...開左...幾多度?我...真係...好痛.......我頂唔...住啦...」然後我真係痛到忍唔住喊左出黎。姑娘話6點醫生會過黎幫我check,叫我忍多陣,又話生BB係咁痛架喇。

下午6點,醫生黎左幫我check度數,check左話我只係開左3-4度.......點解呀?!我已經10級陣痛,但只係開左3-4度?!仲要捱幾耐?我好想好想死......極度後悔無揀私家開刀!我究竟可以點捱落去?!

我繼續屍變,痛到講唔到野,老公只係默默坐O係身邊支持我。我強忍淚水叫自己唔好喊,我已經係媽媽,做媽媽要強大,唔可以再喊。

痛到全身發抖,感覺似承受十大酷刑,一分一秒都好難過,最慘係唔知仲要痛幾耐。大約晚上7點半,我叫姑娘幫我檢查度數,姑娘話我應該仲有排未得,所以無幫我check,話要等夜晚9點醫生過黎時先等醫生check。我好灰,但都無力再同姑娘講啦,叫老公去醫院canteen食D野先,有排都未到9點。

老公去左Canteen無幾耐,醫生提早左8點鐘就黎到,佢幫我檢查度數,一伸入去摸就笑笑口咁話:「呢個得啦喎,8度啦,可以準備落產房。」我聽到猶如人生重獲希望咁!勁開心!好緊張咁同姑娘講,快D叫我老公返黎!

姑娘比左醫院個電話我打,我以為係佢地會打比我老公,原來係要自己打。我已經痛到唔係好睇得清電話上D numbers,打左第三次先打得岩,電話一接通就同老公講:「我....8度...啦,宜...家....落...產房,你...快D...返黎...」老公好冷靜咁話:「我即刻返黎!」

打完電話之後,產房D人搬左張床O係我訓緊果張床隔離,叫我自己連埋張床墊移動過床,痛到就快死咁,呢個真係高難度。不過開到8度既我重獲希望,用盡氣力自己過床!過床之後唔知點解仲唔推我落去,等左好鬼耐,原來產房未有位,我又要忍痛再等。

等左20分鐘左右,終於推我落去,一出候產室,就見到我老公O係出面等緊,我好開心;又有好多人望住我,感覺好似拍戲咁。

落到產房,經過條走廊仲恐怖,聽到好多慘叫聲。

佢地推左我入一間產房之後,又叫我過床。頂!點解唔可以O係同一張床度生呀?!鬼死咁痛成日叫人過床好痴線!

好啦,我用盡全身既氣力,拎住張床墊移動自己個BODY (同埋我唔明點解成日叫我拎埋果張床墊,鬼死咁污糟都唔幫我換張新既),移到一半,陣痛又黎,我痛到完全郁唔到,上半身O係另一張床,下半身O係原先張床,卡住O係中間郁唔到,D姑娘個個好緊張咁話好危險叫我快D移過去,頂你個肺,我好X痛郁唔到仲催我!我話我好痛,你等一兩分鐘先。等陣痛停左,我即刻移埋下半身過去。

過左床之後就叫左我老公入黎陪產。D姑娘慢吞吞咁執野準備,話我只係8度未生得。我同助產士講,我話一陣如果有需要剪我會陰你就剪,千祈唔好話比我知。

好多個鐘頭無飲過水,我口渴到爆,咀唇都乾晒,姑娘只係用濕紙巾幫我濕下個口,依然無水飲。

我問姑娘仲要等幾耐,佢話通常一個鐘頭開一度,大約等多兩個鐘左右。我立即灰爆,仲要等多兩個鐘?!我猶如十級急屎痛爆,點忍落去?!好想即刻痾出黎!

等等下,我感覺BB好似出緊黎咁,就同姑娘講,我feel到頭仔好似出緊黎。跟住D姑娘同助產士幾個人一齊觀賞我下面話:「係喎係喎,真係有D影喎,準備生得!」哇!我又重獲希望!!

呢一刻我又好緊張咁同助產士講多一次,驚佢唔記得,叫佢要剪會陰就剪,千祈唔好話比我知。

助產士幫我準備好坐姿後,就叫我等陣痛一黎時大力好似痾屎咁痾出黎。好,我一痛就立即用盡全身氣力咁痾左第一下,但助產士話我用錯力,唔應該嗌出黎因為會蝕左道氣。我叫佢講解一次之後,我等陣痛一黎就用盡全力,長長一道氣咁push,助產士話我做得好好,已經痾左個頭仔出黎。等下一次陣痛,我再用盡全力push,但突然中途佢地叫我唔好痾,要停,呼氣呼氣。喂頂!之前又唔比D心理準備我叫我一陣有可能痾痾下要停,一道氣咁出要突然剎制好辛苦!我估應該係BB膊頭唔夠位出,唔可以格硬痾,佢地要剪我會陰,但我個肚至下體全部已經痛到爆,都無感覺唔知佢究竟有無剪。之後陣痛又黎,佢地叫我可以push喇,我就立即用盡全力一道氣咁push,佢地好開心大叫話我好叻,又好似拎走左D野咁,不過我下面真係痛到無乜知覺,迷迷糊糊唔係太肯定自己係咪已經生左,就大叫:「BB係咪已經出左世喇?」我老公話:「係呀係呀!好多頭髮呀!」聽到BB喊聲之後我心情好激動又好感動,立即爆喊左出黎。老公鍚我一啖,話我痾左三下就生左好叻。XD

11月28日,個囡比預產期前一日出世。由尋晚12點至今晚9點,作動21小時,就係咁,一夜之間我做左人地媽咪。

姑娘抹乾淨BB之後就抱過黎放O係我心口前。BB好細小,我攬住佢同佢講野,佢就停左喊,望下我,好似認得我把聲咁。生命真係好奇妙,第一次照超聲波時,BB連1cm都無,宜家就成個人訓左O係我心口上面,成為左我同我老公的下一代。

我攬住BB真係開心到形容唔到,助產士走左,要等醫生黎同我聯針,我就一直摸下BB同佢傾計。

醫生之後入左黎,我一望,死!呢個咪就係今日下午幫我篤穿唔到羊水果個後生醫生?!又係你?!勁驚傷口比佢聯得唔好。

醫生有幫我打麻醉針,但唔知係咪有D位無乜藥力,聯針時都好鬼痛,佢仲要反來反去唔知點咁,痛死人!不過相比起頭先的陣痛,呢一刻已經好好多,經過生B一事之後其他痛楚都好似變得小兒科了 :P

聯針聯左大約30分鐘,大約夜晚12點,我同BB分別都被人推上產後病房。安排左我去一個床位之後,老公入黎幫我執拾好行李,買左兩個麵包比我食,就返屋企休息了。

咁多個鐘頭無食野無飲水,我超肚餓,即刻隊個麵包隊杯水。

BB沖完涼之後姑娘就推返佢入黎我身邊,姑娘問我打算餵母乳定奶粉,我話母乳,佢就教我點埋身親餵,於是我同BB渡過左第一次的親密時光 (sweet ^^)。

威爾斯醫院實施母嬰同室,開心可以隨時見到BB,不過全層病房的BB都O係度輪住大喊,環迥立體聲咁,根本成晚我都訓唔到覺。

生完6個鐘頭後,姑娘過黎同我練習落床,我自己行到之後佢就話宜家開始我要自己照顧返BB了。生完之後先覺得其實順產都幾好,生完6個鐘就立即自己落到床活動自如,傷口都唔太痛。

我覺得威爾斯都幾嚴厲,一選擇左餵母乳之後就唔會比奶粉你餵BB,逼你多埋身。BB床頭有個表,每次親餵完就要剔一剔,兩至三個鐘頭親餵一次,成日有姑娘黎巡房檢查我地個表,感覺有D似女子監獄咁,邊個無剔無親餵就會比姑娘好嚴厲咁話你。

但我覺得自己未上奶,成日抱住BB比佢啜但又啜唔到,好似好無聊咁,我BB又極度懶訓,拍極搖極都唔醒,勁難餵佢。我同姑娘講我BB點都唔醒,姑娘話等我黎示範比你睇,點知連姑娘都攪佢唔掂,然後又叫我繼續試下,就走鬼左去第二張床無再理我。我見點都整佢唔醒,是但比BB個咀舔左幾下,就剔左個表算鬼數 :p

到第二日,姑娘話BB已經小便,有一條濕片,即係佢已經飲到人奶。我覺得好神奇,原來佢真係食到奶,突然我充滿幹勁咁比BB密密啜。然後到第二日,BB已有三塊濕片了,真係好開心。

住左醫院兩晚,我真係好累,因為好多BB輪流喊,根本訓唔到覺,連續三日總共都唔知有無訓到6個鐘,好想快D出院返屋企訓。

忽然姑娘同我講,我同BB健康狀況良好,可以出院了。等都唔等,立即叫老公帶出院衫褲來比我同BB,就告別住左三日兩夜的威爾斯了。

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Esther Wat 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()